Η Melina May AE διαθέτει από το 2009 ένα από τα μεγαλύτερα e-shop στην Ελλάδα σε είδη ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ, ειδών σπιτιού, gadget & καλλυντικών. Η εταιρεία είναι πρωτοπόρος στον τομέα του online shopping στη χώρα μας. Η σταθερά ανοδική της πορεία στον κλάδο της, την καθιστά μια από τις πιο πετυχημένες εταιρείες και αντίστοιχα δημιουργεί την ανάγκη για υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης, των ολοένα αυξανόμενων πελατών της.
Το επιχειρησιακό μοντέλο της, της επιτρέπει να πραγματοποιεί πωλήσεις με 2 τρόπους:
Πρωταρχικό μέλημα ήταν να βελτιωθούν οι χρόνοι παραλαβών από προμηθευτές, στα πλαίσια συγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος, έτσι ώστε να εκτελούνται με συνέπεια οι παραγγελίες των πελατών. Η διαχείριση του e-shop απαιτεί μια ολοκληρωμένη κάλυψη για την απόθεση, τον έλεγχο και τη διαχείριση αποθέματος. Τα σημεία στα οποία έπρεπε να δοθεί προσοχή έτσι ώστε να υπάρχει μέγιστος έλεγχος εργασιών ήταν τα εξής:
Το ζητούμενο ήταν η Μelina May να συνεχίσει να ανταποκρίνεται επαρκώς στις απαιτήσεις των πελατών της, γι αυτό και η Logika προσάρμοσε τη ροή των δικών της εργασιών στα «μέτρα» της Melina May, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο υψηλής ποιότητας υπηρεσίες logistics. Μετά την έναρξη της συνεργασίας της με τη Logika, το 2014, η Melina May AE απαλλάχθηκε από τα περιττά βάρη που προέκυπταν από τη μέχρι τότε λειτουργία της.
Η Logika έχει αναλάβει ολοκληρωτικά τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας της Melina May, πράγμα που την καθιστά υπεύθυνη για την έγκαιρη και σωστή παράδοση των παραγγελιών.